14 januar 2014

Vikram Goel

Vikram Goel. Bilde/photo: Vikram Goel
Hei! Jeg er fra India og har akkurat avsluttet min master for noen måneder tilbake. Min deltakelse i NARE er støttet av en bilateral avtale mellom norske og indiske myndigheter for å fremme polarforskning. Denne turen vil legge grunnlaget for min karriere innen polarforskning. Det er min første tur til Antarktis og jeg har ingen erfaring overhodet med det kalde, tørre og ekstreme været her ute, men jeg er gleder meg veldig til dette kommende eventyret.

Jeg føler meg veldig heldig som får være med et så erfarent team og ønsker å lære så mye som jeg kan av dem. Vi har en svært travel timeplan de neste fem ukene, og jeg håper vi klarer å nå alle målene våre. Jeg liker å ta bilder i fritiden, og jeg ser frem til å få noen blinkskudd av de majestetiske landskapene i Antarktis.


(EN) Hi! I'm from India and have just finished my masters a few months back. My participation to NARE is supported by a bilateral agreement between Norwegian and Indian governments to promote polar science together. And this trip will lay the foundation of my career in polar science. It is my first time in Antarctica. Although I have no experience whatsoever of the cold, dry and extreme weather out here, I'm really exited about this upcoming adventure. 

I find myself very fortunate to be a part of such an experienced team and wish to learn as much as I can from them. We have a very busy schedule in the coming 5 weeks ahead of us and i hope we will be able to achieve all our goals. I enjoy taking photographs in my free time, and I'm looking forward to capture some of the majestic Antarctic landscapes in the coming days.  
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar